musikhösten, den kommer!

Det blir till att lägga sig och sova snart, ögonen ramlar ihop!  Idag var det ekonomi prov i skolan, gick helt ok. Annars har det varit projektarbete och massa flum. Vi skulle kolla på två videoklipp med president kandidaterna Obama och McCain, men det var noll koncentration från min sida, satt mest och garvade åt gubben som åt som en kamel i bakgruden haha. Inte bra, smittade av mig på Jennifer hehe.

För ett par dagar sedan köpte jag TIGER LOU biljett, wippiee! 23 november på Debaser Medis, det kommer bli kul, har velat sett han länge! Hoppas att nya skivan är bra också, har aldrig hört den. Tyvärr så släpps den typ dan innan eller efter? Nästa att köpa till blir Johnossi som spelar i december. Sen hörde jag att Markus Krunegård spelar i februari. Vet inte om biljetterna släppts än men kan inte köpa dom riktigt än isf. Men jag ska ;) Kommer bli en väldigt trevlig höst med mycket bra musik. På lovet är det Håkan och Okkervil River och i november Franz Ferdinand. Can't wait!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0