höstjacka funnen!

Hejhoj! Idag köpte jag en höstjacka äntligen! Åkte in till stan med Jennifer efter skolan. Var inne rätt tidigt eftersom plugget slutade vid 12, skönt! Men det var kämpigt att hitta en jacka, och som vanligt så är jag osäker över mitt inköp :P 3 dagars öppet köp, 3 dagar att känna efter på hehe. Kan försöka lägga upp en bild på den sen :) Och som vanligt åker Jennifer hem med massa påsar och Sarah noll eller en haha. Jag blir avundsjuk, hittade ju massa fint där inne! Men nu är jag pank *snyft*
Ska strax börja göra taco till pappa och mig, vi ska nog ha en liten filmkväll. Hör Björn Rosenström spelas för fullt där nere, så snart blir det musikkrig mot far! Jag ska ju självklart laga mat till Mando Diao, så här ska det fixas bra musik!
Godkväll sålänge!

Förresten- imorgon är det kanelbullens dag! Glöm inte att baka bullar alla, det ska jag kanske försöka mig på om jag vågar ;)


Kommentarer
Postat av: Jennifer L

Den var jättefin och du ska behålla den!! :D

2008-10-03 @ 20:55:44
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Jennifer: Tack! Jag tror nästan jag gör det, orkar inte riktigt åka in till stan igen de närmaste 3 dagarna. Eller orkar.. vill inte, för jag blir så jäkla frestad att köpa andra grejer då. Som dendär koftan! Måste ha den, nångång. :P

2008-10-03 @ 23:37:03
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0