God Knows..

Usch skrev religionsprov idag, och nu pluggar jag på marknadsföring tills imorgon. Går inte bra och är rätt ut sagt skittråkigt! På torsdag har vi prov igen. Och två till nästa vecka. Sen är det lov. Och det är iaf ett prov direkt efter lovet. Bajs att alla lärare ska ha alla prov samtidigt, utmattande.

Min lilla kisse har blivit sjuk också :( spyr och mår allmänt dåligt, hängig och trött. Blir antagligen veterinären imorrn om hon inte mår bättre. Stackars lillan..

Är grymt trött, men ska försöka fortsätta att läsa nu. Vem vet hur det här kommer gå.. I suppose God knows (och appropå god knows -mando diao- så hörde jag ett rykte om en ny DVD håller på att spelas in? wiiioiii! ett av skälen till att jag inte kan koncentrera mig idag hoho)
Guten Abend!

  Molly <3 

Kommentarer
Postat av: Jennifer L

ouh två sötsaker på bild <3 hoppas hon blir bättre!



jag tror inte du vågar vara rebellisk.. det ligger inte i din natur ;D mohahaha

2008-10-13 @ 21:53:52
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Jennifer: du är söt:* och misse. det hoppas jag med :)



jag ÄR rebellisk. bara det att ingen vet det. en seemann kan vara vad den vill när den vill! ;D

2008-10-13 @ 22:03:27
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0