fik och plugg

Halli hallu! Hur är det alla? Med mig är det bra, lite trött här framför tv:n. Har haft det trevligt och mysigt med Jennifer idag. Vi bestämde oss för att inte gå till skolan pga provet som ingen av oss kunde. Ehum ja jag vet, inte så bra. Men vi sov inte bort hela dagen iaf som en vanlig skolkis rebell hade! Uan vi åkte in till Täby, köpte wienerbröd (Jen en bulle) på café ett och satte oss ner för att plugga. Blev kanske för mycket prat och för lite verkstad än vad vi hade velat. Men vi läste lite till hemma hos henne sen. Inte såå mycket dock, men lite. hehe aja.. Ska fortsätta ikväll o göra lite till.

Vår katt lämnades hos veterinären i några timmar för provtagning och lite dropp, hon behövde lite vätska. Dem misstänkte maginfluensa eller kattpest. Veterinären ringde när allt var klart och sa att hon hade varit besvärlig och att vi kunde hämta henne så fort som möjligt haha. "Hon är väldigt söt men humöret är det lite värre med". Lilla Molly hade inte varit så sammarbetsvillig kan man nog säga. Hon hade bla dragit ur kanylen flera gånger så hon hade bara fått i sig halva vätskan, och klösmärken var inblandade. Haha you go kittiecat! Vår tjej är världens skönaste men när hon inte vill så är hennes ord lag hehe. Nu är hon hemma igen iaf, och förhoppningsvis blir hon bättre annars måste hon tillbaka imorgon

Nu startar den jäkla brandvarnaren, av doften jag känner (inte brännt som tur är) så misstänker jag att det är snart mat!
.

Kommentarer
Postat av: terese

det är bra med mig idag tack! men det är på fredag vi ska ut, wie! inte långt kvar nu. läser du också handel?:)

2008-10-14 @ 18:45:09
URL: http://tessilelle.blogg.se/
Postat av: Jennifer L

det var mys :*



men jag måste plugga mer sen :P

2008-10-14 @ 19:22:27
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: terese

jaha ja! trivs du? ja men det lovar jag att göra:D

2008-10-14 @ 19:37:44
URL: http://tessilelle.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Jennifer: Ja det var det:) <3 är dock lite nyfiken på vad "café reglerna" är gällande hur länge man får sitta kvar vid bordet, om man nu vill plugga haha

jag måste också plugga med :P

2008-10-14 @ 21:16:27
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: terese

jaha ja! jovars, det är bra. bara att såsom jag ser det så kan man redan alla grunder inom det automatiskt:) och jämt när man hör wienerbröd blir man sugen på det. bakelser är så himla gott!

2008-10-14 @ 22:08:01
URL: http://tessilelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0