Det gör så ont att något som är så nära kan vara så långt bort

Var det någon som såg Boston Tea Party med Filip och Fredrik igår? Haha dom är fan sjuka! Filip skulle leka liten pojke och gå på dagis, samt gissa gamla klasskompisars.. bratwurstar. Inga könsord ska nämnas i min blogg, eller hur? haha
Ja jag såg fina saker på Ikea, dom kommer skrivas upp på önskelistan. Blev god lunch och fika där också. Köpte självklart de runda platta chokladcrispen med blått papper för 1 kr som alltid, love them. Åkte även förbi Byggmax och tittade på målarfärg. Ska sitta här hemma och fundera lite till på vilken jag vill ha. Kanske blir det nåt! Skulle ju himlans gärna vilja måla om innan jul :)

Jag håller på att bli sjuk tror jag, frusen och hostig. Hoppas hoppas att jag inte får feber! Vågar inte ta tempen och kolla  om jag har det nu hehe. Men om jag får det så spelar det ingen roll, då är det ipren som gäller för jag ska gå på Håkan imorgon! Wiiie kan knappt bärga mig! Hoppas jag inte kommer må sämre efter håkan bara för dagen efter så är det ju Okkervil River på Debaser Medis. Men allt ska nog bli bra, det måste det. Nu laddas det upp med bara dessas två musik i hörlurarna :)


Kommentarer
Postat av: terese

usch jag är avundsjuk. vill också på håkan ju:) du får krya på dig också

2008-10-29 @ 16:10:57
URL: http://tessilelle.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

terese: men du var ju på han för inte så länge sen ;) men oh så bra det var!! :D

tack tack det ska jag :)

2008-10-30 @ 01:32:21
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: terese

sant! men han spelade inte det är så jag säger det då, den enda låten jag verkligen sett fram emot. menmen!:)

2008-11-02 @ 01:11:40
URL: http://tessilelle.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

terese: åh. ja den låten är verkligen helt fantastisk, synd att du inte fick se den live! men du får kika på youtube så får du en liten glimt av hur det var;) ska lägga upp den och de andra videorna med håkan där jag med :)

2008-11-02 @ 15:00:04
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0