Dedicated to Mando Diao nr.2

Ok, förra gången var det min enda video med Mando från Bengans 26 okt -07 som jag visade. Nu kommer bilderna, som är nåågra fler än en. Tänkte bara vräka på, lägger upp i mini format så är det bara att klicka på bilderna så blir dom större!
(förresten så spelade mando diao how we walk på den signeringen. och jag kommer inte ihåg det för att jag vid det tillfället inte hade hört den låten. det är tragiskt, sorgligt :( en av dom låtarna jag vill höra live allra mest!) Men annars så var spelningen självklart superbra! köpte min första mando skiva där, never seen the light of day, signerad. tror även det var första gången jag träffade grabbarna också. längtar tills jag och mina vänner får krama dom igen :)

Oh my God I went gold when I saw your smiling face..

Kommentarer
Postat av: Jennifer L

åhh vackert. vet inte vad jag ska säga..så fina. gustafs skjorta var en aning tveksam dock ;P

2008-10-27 @ 10:34:47
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

jennifer: mhh dom är heta helt enkelt!

haha ja jag tänkte säga nåt om den.. men sen blev det inte så. ibland har mando faktiskt inte så fina kläder. som i dethär fallet hehe

2008-10-27 @ 12:04:06
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0