studentmässa

 


Idag var jag och Jennifer i Älvsjö igen, denhär gången på Saco Studentmässa. Vi var snåla och köpte ingen lunch, så ni kan ju gissa vad vi åt, gratis godis! gratis är ju alltid godast. Jag vet inte om jag blev något smartare av denhär dagen, men hoppashoppas jag hittar nåt intressant bland alla kataloger och informationsblad jag tog hem. blev en riktigt tung påse. sedan tog vi oss hem, trots kidz som smetade klubba på jennifers jacka, stackarn

Nu är jag hemma, precis käkat mat som jag lagat, skinksallad, mycket avancerat hehe. På tv visas två hälsorpogram samtidigt, Du är vad du heter och Bröllopsform. Booring. Därför blir det SOS Gute, räddningstjänst på Gotland. Jag vill åka till Gotland igen, trevlig ö!

Kommentarer
Postat av: Jennifer L

usch för små kletiga kidz!

jag ska som sagt inte arbeta med barn i framtiden.. ;)

2008-11-21 @ 16:24:25
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Jennifer: Ja hur vågar dom, du borde klått upp ungen jennifer!

2008-11-21 @ 19:04:06
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0