matinee

You'll find me in the matinee
The dark of the matinee

Imorgon finner ni mig på medis hoppandes och sjungandes framför Franz. Grymt kommer det bli!

Jag har fastnat i en bok som utspelar sig i England 1815. Den är väldigt bra! Älskar när det enda man vill göra är att sträckläsa en bok, speciellt på hösten. Ibland är det verkligen härligt att bara läsa sig bort, bli någon annan och leva i en vardag så olik sin egen..Jag måste förresten ha nya böcker, har inga olästa själv nu. Får rota i mors boksamling sen och se om jag hittar något. Hittade ju faktiskt den här där. Eller så kan jag läsa en asfet fantasy bok som min syrra rekommenderar, brukar ju gilla den genren med. Och jag måste köpa en engelska bok. Vet precis vilken jag vill ha, hoppas den går att finna snast. och att den är lika bra som den förre av samma författare. Nog om böcker, jag har haft ont i huvudet i två dagar så nu ska jag hitta på något annat.
Trevig kväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0