jag var bara inte gjord för dessa dar

Nu har jag fört över pengar till en vänlig själs konto. håller tummarna för att det fås tag på biljetter till oss fyra imorgon, det skulle vara grymt!
Annars känns allt ganska segt, nere, irriterande och jag är ganska rejält ur form efter lovet. Stressad som fan, men ändå blir mycket inte gjort. Måste bli en ändring på det imorgon! Fasar inför matte c lektionerna (hade första idag efter lovet med nya läraren), eng c och sv c..  svenskan för att vi måste hålla ett jäkla tal snart och engelskan för.. att jag inte är särskilt bra eller gillar det, som matten alltså.
Inatt är det valvaka med Filip och Fredrik, skulle vilja kolla på lite av det iaf! Ska bli spännande att se nyheterna imorgon och se hur det gått därborta över Atlanten.

Har än sålänge laddat upp 2 videor med Okkervil River och en med Håkan från lovets konserter på Youtube, check them out!

Okkervil River- Our Life is Not a Movie or Maybe
Okkervil River- Westfall
Håkan Hellström- Nu kan du få mig så lätt

Kommentarer
Postat av: Jennifer L

men jag tycker nya matte läraren verkar bra! hoppas han är det iaf, annars är man ju körd ;P

2008-11-05 @ 15:27:55
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Jennifer: ja han verkar bättre än förra kanske, men jag är nog körd ändå x) och jag hatar matte. Fattade du nånting när du stannade kvar och han förklarade för dig?

2008-11-05 @ 16:01:54
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: Jennifer L

njae jo jag fattade lite faktisk, men det är ju fortfarande klurigt det där.. x) han tror ju att vi kan allt från kapitel 1 typ. pallade inte säga något om det för då hade jag blivit kvar där för länge :P

2008-11-05 @ 16:09:06
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: Anonym

I guess I just wasn't made for these times

2008-11-06 @ 10:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0