i've got no time to worry

I want your love- Mando Diao demo som jag fick idag av Jennifer. Vad bra den är!! Förgyllde helt klart min dag

Annars är det ångest över skolan som vanligt, och bättre blir det inte utav att jag kommer vara upptagen hela kvällen imorgon med att tjocka feta släkten kommer på kalas. Min syrra fyller nämligen 16 år då, stor tjej! Så imorgon bitti blir det även till att gå upp tidigt och gratta henne. Köpte present till henne idag, lite i sista sekunden. Men hoppas hon gillar det och att det passar, för jag tror hon kommer se smokin' hot ut i plagget jag köpt ;) haha

Hörrni, plugga eller Boston Tea party? Jag vill verkligen se på filip och fredrik... hm.. ja, jag har ju ändå redan skjutit upp allt jävligt länge, så varför inte göra det lite pissigare och skjuta upp det lite till för att glömma bort det för en stund och se på de sköna männen? Ja, så får det bli. Om inte morsan kommer på mig, då ligger jag pyrt till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0