is your heart still beating?

Idag har det varit distans, inte gått bra med pluggandet.. Var dessutom tvungen att åka till skolan för att hämta en bok jag glömt, otroligt irriterande.

Det enda bra med den här dagen var att jag kunde ta en rejäl sovmorgon (hade iof varit bättre om jag struntat i den) och att jag laddat hem The Killers nya skiva! Vill lyssna lite närmare på den innan jag ger någon längre kommentar om den, men hittils låter det ok iaf! Laddade även ner tre Mando Diao uppträdande från mtv och skansen. fina. och en som var live från Japan, men den funkade inte.. tror jag inte fick ner hela, för att dom slutat dela ut sista biten eller nåt. så dåligt! om någon råkar ha den, säg till!

Läste en rolig krönika idag också i Red Pages, "varför män är dummare än kvinnor". skrivet av en man. den var riktigt skön haha. Imorrn drar konserttrion in till Bengans för att se Timo Räisänen spela lite för oss och signera. Hans nya album innehåller ju endast covers tror jag, tråkigt. men kan bli kul att se lite gratis livemusik iaf!

Nu ska jag läsa lite läxor i sängen, sedan sova. Ska drömma om ett nymålat rum. Fick fina tips, nu är jag riktigt sugen på att börja måla! Hoppas vi kan börja med det snart.
Natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0