A Partial Print

Har lyssnat igenom A Partial Print med Tiger Lou nu för första gången, tycker att det låter bra! kommer bli trevligt på söndag tror jag :)
Idag fick jag sällis hem på bussen av Michaela, inte ofta man får sånt finsällskap! tänkte säga att det var imorse jag hade sällskap av henne till skolan också, men där bedrog mitt minne mig allt (sinnen är inte en bra väg till kunskap. haha har massa filosofi i huvudet) för det var igår jag hade det. Imorgon hoppas jag på att få träffa henne igen, hoppas hon inte ska till sin farmor och farfar hehe. Och hon berättade att någon hade hört någon som hade hört mandos nya skiva, eller bitar av den? denna personen sa att det lät bra iaf! åh så spännande, fan jag vill också höra!!

Det här önskar jag mig just nu
-Pengar kommer på första plats måste jag säga. December med julklappshandling kommer inte bli en rolig månad
-En bra skolväska
-Kläder (känns som jag inte köpt några på hundra år, allt går till konserter. fast det är ju inte så dåligt)
-Skor/stövlar/kängor till vintern
-Biljett till Markus Krunegård och Johnossi

Jag vet inte varför jag börjar tänka på små önskelistor just nu. Men antagligen för att jag bara har ynka 280 spenn för tillfället. någon borde samla in pengar till mig, för hälften kommer gå till en bussrämsa. jag hatar bussrämsor.



nu ska jag sova, natti!


Kommentarer
Postat av: Jennifer L

haha var det inte igår du sa att du hade åkt buss med michis till skolan till mig? eller är det mitt minne som sviker nu..? mycket möljigt haha.

du är sötsöt!!

2008-11-22 @ 10:29:58
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Jennifer: Ditt minne sviker nog litegrann kanske ^^ det var den dagen vi var på mässan som jag berättade att vi hade åkt samma buss hehe.

du är sötheten själv!

2008-11-22 @ 11:38:04
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: mic

ååå snygging!

du borde komma förbi idag i alla fall :c

imorgonimorgon, du o jag o tiget lou.... + jennifer.

haha nej soja och jennifer!!

<3

2008-11-22 @ 13:20:02
Postat av: terese

önskelistor är mysiga att sitta och tänka på:)

och bra. för jämt när man frågar människor angående vad som önskas får man alltid ett extremt alternativ eller också ett "jag vet inte". blööh.

2008-11-22 @ 22:34:33
URL: http://tessilelle.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

mic: soja och jennifer, det låter bra!



terese: Ja men visst! eller hur, kan vara riktigt svårt att hitta på julklappar o sånt till vissa när man får såna svar

2008-11-23 @ 15:15:21
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0