Dedicated to Mando Diao nr.3

Jag skulle egentligen ha lagt upp dethär igår, men jag kom hem rätt sent från i landet så det fick bli idag istället. Fortsätter med ett mando diao inlägg i veckan eftersom jag ännu fortfarande har icke visat mando material i min ägo. Så här kommer det 3:e inägget!

Bilder från P3 Live Session i Radiohuset 12/12 2007 när Mando Diao spelade i Radiohuset i Stockhom i radio.  En av de mysigaste spelningarna jag någonsin gått på, härligt gig och roliga intervjuer! Tack ännu en gång till min Michaela som vann två biljetter och bjöd med mig till att bli en del av den lilla skaran som fick uppleva den underbara kvällen!


      

Video från spelningen- Ochrasy (tyvärr inte bästa kvalitén på bilden, men förhoppningsvis så hör ni sången iaf!)


Kommentarer
Postat av: Jennifer L

vackert.. där hade jag inte haft något emot att vara <3

2008-11-05 @ 15:26:57
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Jennifer: oh ja det var vackert! en av de bästa mando spelningarna på sitt vis, mysigt :)

2008-11-05 @ 15:59:22
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0