DANCE WITH CLARICE

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Måste börja inlägget med massa utropstecken!
Från början var det tänkt att jag skulle skriva om hur det var med timo på bengans idag, kanske lägga upp någon video. men det är fan helt omöjligt nu! helt enkelt omöjligt efter jag kikade in på mando bloggen, och såg ett liveklipp när dom spelade här senast på Troubadur, med den NYA låten Dance with Clarice! alltså, folk, titta på den om ni inte redan har det (http://mandodiaofanblogg.devote.se/blogs/873351/dance-with-clarice.htm). Jag är så lycklig, visst, man hör inte text/sång särskilt väl, men trots det, man hör ju att det är bra! musiken, allt oh! älskar soundet. Jag tvivlar inte ett dugg på att deras nya skiva kommer bli braaa! Man har tvivlat när man hört att det ska vara soul,disco och latin kings med i dethela.. men nej, nu känns framtiden lite säkrare, det måste bli bra, det kommer bli bra! Jag är så glad, och jag är så avundsjuk på människorna som fick se detdär! Och Björn utan gitarr sjungandes på scen ser man inte ofta. Vet inte om jag överreagerar för att jag är trött , mina ögon svider och att mina öron törstar efter ny musik från grabbarna. Men nej, det här är underbart. DET LÅTER SÅ GRYMT! VILKEN ENERGI! Mer än såhär kan jag inte säga, jag kommer inte kunna sova, kan glömma att jag kommer kunna läsa innan jag somnar. Måste se dethär en gång till, sen sova. Jag vill dansa till dethär! På en konsert. Med Mando Diao. NU! Ok, jag måste verkligen sluta skriva. men det går inte. tårar i ögonen och jag är så lycklig, jagar upp mig själv så in i helvete nu haha. Ok, dethär börjar bli nördigt. Måste sluta. SOV GOTT!

Dance with clarice, I love you! Dethär gjorde min dag, så in i helvete

slutar på samma sätt som jag började
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0