the fog gets thicker every time I inhale

Nu har jag precis fått ~765 Mb större minne till datorn, tack pappa! Nu kanske den går lite snabbare, det är alltid bra.
Idag satt jag och lyssnade på ljudklippet som utspelade sig i Fåfängan i Stockholm, nämligen P3s show Musikhjälpen där Mando Diao spelade under en egenkomponerad frukost för en vinnare. Hade ju inte varit helt fel om man själv var den tjejen faktiskt. Ikväll kl 19:00 på SVT2 kan man se detta på tv, det får man inte missa!

    

Annars har den här dagen varit väldigt mörk och trist. Kommer inte bli någon snö på julafton om det här vädret ska fortsätta. Men snö på jul är ovanligheter nu förtiden, så jag är inte förvånad. Annars är jag stressad över julklappshandling. Skönt iaf att vi inte hade så mycket distansuppgifter idag, ska bara göra svenska och engelska.

Kommentarer
Postat av: Frida

Min bästa Mando spelning var nog på Peace&Love 07. Det var häftigt :) Vad lyssnar du på mer än Mando då? Okej, vad läser du för något? Vet inte riktigt om jag har några tips. Njut av den sista tiden bara. Jag trodde aldrig att jag skulle sakna min klass, men det gör jag lite grann. Och slappa inte med läxorna, det är inte jättekul med IGn på slutbetyget. Om jag hade gått om gymnasiet igen hade jag pluggat som en dåre :P haha

2008-12-17 @ 17:52:40
URL: http://frisun.blogg.se/
Postat av: Frida

Dom spelade lite från alla skivor, men mest från Ode to Ochrasy. Jag älskar Song For Aberdeen live, man blir så jäkla glad :) Peace&Love är den enda festivalen jag varit på, tyvärr. Men i år lär det blir fler! Är du en festivalmänniska?

Jag lyssnar på i stort sett samma sak, bortsett från krunegård och broder daniel. Men så kan man ju lägga till några viktiga band som Oasis, Backyard Babies, Wolfmother och Adam Green :) Fast lyssnar mycket på gammal musik också. Elvis, Ben E King, Bob Dylan, Kinks.

2008-12-17 @ 19:08:39
URL: http://frisun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0