p3 musik med borlängebandet



Nu såhär på annandag jul sitter jag och lyssnar på P3 Musik med Mando Diao. Vet inte om jag ska följa med mina föräldrar snart till Arninge eller nåt sånt, får försöka fortsätta lyssna i bilen då. Iaf, om ni vill höra lite av det som inspirerade Mando under produktionen av deras kommande skiva, lyssna då på P3 Musik som är i en timme från 13:03 - 14.00!

Bifogar såhär i efterhand:
Om man vill höra deras timma igen och "få sina skinkor i rörelse" så kan du göra det på den här länken:
http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=1521019&BroadcastDate=&IsBlock=
och Här kan du se fler artister som har en timma ivar under P3 Musik

Kommentarer
Postat av: Frida

God jul till dig med! Jag håller med om att den här julen gick fort som tusan. Vart tog den vägen? haha. Ja jag hade det riktigt bra med släkt och vänner. Det verkar som du hade det alldeles utmärkt du med? :)

Ja, det är väl inte direkt billigt att handla i London. Men som på alla ställen kan man ju hitta budgetaffärer. Det är i alla fall dom jag ska leta efter!

Ja just det, jag hörde också något om en ny DVD. Den första kunde jag inte låta bli att köpa så den har jag sett några gånger. Björn är ju lite småkul när han är packad och en del av konserterna önskar man ju verkligen att man var på! Har du sett den?

Ja, vinylskivor är inte det billigaste :/ Inte om man ska ha dom nya i alla fall :P Men jag var precis in på www.megastore.se och köpte mig en beatles vinyl, och dom hade ganska bra priser på en del där :)

2008-12-26 @ 23:25:53
URL: http://frisun.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag missade Mando i P3, tusan också. Spelade dom nå bra låtar? :)

2008-12-26 @ 23:27:20
URL: http://frisun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0