Lucia

Gårdagen var kul, skratt med fina vänner. träff hemma hos Jen, sen 19 års fest i folkets hus. men det såldes bara öl?! jag hatar öl. verkligen. kan dricka vad som helst förutom det i princip. så det blev en lite tidigare kväll för min del, blev lite opepp pga den saken när alla andra började bli snurrisar höhö. sen blir man opepp av konstiga människor också. aja, next time!
Idag är det lucia, funderar på att baka lussebullar. men väntar kanske tills mor kommer hem. har några köpta att nöja mig med sålänge. borde kanske ta och plugga, eller ringa min vän. känner för filmkväll. Tips på film?
Trevlig lucia alla!


Kommentarer
Postat av: mic

konstiga människor indeed, men menade du någon speciell? :(

hoppas det gick fint igår i alla fall och att du överlevde, vi kan ju alltid skratta åt jennifer haha :D

hörru, jag vill ha filmkväll med dig nåndag!! idag? någon annandag, snart?

finis<3

2008-12-13 @ 15:13:50
Postat av: Jennifer L

hahahaha skratta åt jennifer va? aaja, visst go ahead, jag vet att jag är kul! x)

2008-12-15 @ 20:12:36
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Jennifer: haha ja du är kul ;D "en till öl, jag vill ha en till!" någon sa att du vaknade vinglig :P

2008-12-15 @ 20:40:45
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0