LOV!

Markus Krunegård biljett köpt till 1a februari på Cirkus, känns väldigt skönt och jävligt kul! Jennifer och jag hämtade dem idag, it's gonna be awesomeee girl! Den biljetten är egentigen en julklapp, så jag måste glömma bort att jag har den så ska min mor som betalar för den ge mig den på julafton. Nu vet jag vad två av mina paket kommer innehållehålla hehe. Så brukar vi faktiskt inte göra, jag brukar nästan aldrig veta vad jag kommer få av tomten.
Något som också är väldigt skönt är att det är lov, woho! Behöver lite vila. Men jag kommer behöva lämna in icke gjorda uppgifter under lovet.. Iaf, slutade tidigt idag och stack in till stan. Köpte mina första presenter nästan. Inte mycket men.. syrran har jag klart vad jag ska ge. Vet iaf vad hon ska få av mig. Resten är det lite halft med. Fan, jag gillar inte julklappar i år. Så jobbigt att köpa när det är idétorka. Speciellt till min far. Några förslag? Blev iaf massa vandrande i stan och mina fötter ömmar fortfarande. Nu ska jag försöka att inte vara uppe för länge, men tänkte fortsätta kolla lite på mina mycket fina youtube videor innan jag somnar. God natt!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hahah! Dregen är häftig :)

Enköping ligger typ en timmes bilresa från Stockholm. En liten håla där det inte finns någonting roligt. Men som tur är finns det många roliga städer i närheten.

Vart utanför Stockholm bor du då?

Ja! Jag har en kompis som faktiskt gillar dom men hade inte råd. Så jag ger henne en biljett i julklapp. Då blir ju alla glada :D Åh vilken tur ni har som får gå in först! :)

Om vi har riktigt tur kanske dom spelar How We Walk på Annexet. Ni kommer ju förmodligen hamna längst fram, så skrik det allt vad ni har ;) haha

2008-12-19 @ 23:57:22
URL: http://frisun.blogg.se/
Postat av: Sarah Giercksky

Så skönt med lov :D allt bra med dig?

2008-12-20 @ 03:29:52
URL: http://sgiercksky.blogg.se/
Postat av: mango

åååh markus. jag är så avis! jag vill oxå se honom då, men jag vet inte om det är jobbigt att åka in till sthlm osådär, väntar på att han ska spela på hemmaplan, såg han på hemmaplan i somras som förband till kent och då var han så sööt :)



puss!

2008-12-20 @ 12:11:23
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0