hiveshiveshiveshives



Klockan är massor, ögonen svider och jag borde sova! hade massa grejer i huvudet men allt glöms liksom bort i huvudet. Idag var the Hives, jag och mina vänner på tv hehe. "dom kallar oss artister". Det var så braa, satt och skrattade och log, längtade tillbaka och var så glad! Tyvärr så tog det slut för snabbt, men så blir det när man har roligt. Fan, det bandet alltså. så grymma, så härliga! Längtar efter ännu en konsert. Den kvällen, den sommaren alltså. hjärta <3 Vad mer? Jag vill se Coldplay i sommar. jag vill se Markus Krunegård i februari. jag vill ha mando diao. jag vill se dem spela t.ex. på P3s egenkomponerade frukost. tycker alla borde få se det, så många som får plats. Och mitt rum ser inte längre ut som ett bombnedslag, äntligen är det nymålat och klart! Färgen på väggarna är uppe, målarpenslar och färghinkar är borta, rummet innehåller äntligen mer än en säng. Det är städat, ljust och bra. skönt! ska nog önska mig lite fina prylar till det i julklapp. Säkert något jag glömt, men men. Juste, i stista sekund kom jag på mitt läkarbesök så fick åka ner till centrum i ilfart. nu har jag ont i armväcket igen. Och imorrn är det studiebesök på Arlanda, och jag måste komma ihåg att lämna tillbaka biblioteksbok
Med det sagt säger jag godnatt. Good night sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Jennifer L

dem var så bäst!! åhåå. jag vill ha mer! och jag vill se johnossi ikväll, buhuu. arlanda, yaay (Y) haha<3



åh förresten, skönt med rummet! kul, måste se snart!! :D

2008-12-10 @ 17:56:27
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Jennifer: Jaa man vill bara ha och ha! konserter är livet :D <33

ja jag får bjuda hem dig nån helg på lite filmkväll o massa gott ;)

2008-12-10 @ 18:53:42
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0