Hela världen är så underbar på bussen in till stan


Igår drogs jag med till Allhuset vid Universitetet där Fightclub och Ace hade Annandagsfesten. Två dansgolv, två barer, 5 DJs och fyra liveband. Techno på ena dansgolvet och mer indie på det andra kan man väl säga, det var där vi höll till. Bra musik spelades hela kvällen (som the killers, håkan, mando, hives och krunegård, riktigt härligt!) och cidern gick på runt 30 spenn istället för en 50 lapp som den så ofta kan göra ute. Kul sällskap och trevlig musik resulterade i en väldigt rolig kväll. Glad att jag följde med, hade varit nere hela dan men det försvann med en gång när jag träffade Michis och Jennifer, tack tjejer för massa skratt! Kom hem halv fem efter att ha åkt tåg, bussar och gått en lång sträcka. Längtar tills man kan flytta bort från ingemansland till något med bättre kommunikationer.

Idag har dagen sovits bort, vaknade någongång innan två, sen har det varit mycket tv tittande och nu lyssnar jag på Billie the Vision and the Dancers som jag laddade ner gratis på last fm, verkar vara helt ok musik. Ska försöka att inte lägga mig för sent nu, men det kommer nog bli svårt att somna så det blir väl inte särskilt troligt. Får ta och börja läsa nya boken istället.


Kommentarer
Postat av: mic

he he he"sälskap"

haha men sarah, du kan ju inte sova bort hela dagen

bara för att du varit ute kvällen innan!! jennifer o jag var båda uppe med tuppen, haha.

Du har ju sett Billie The Vision live o allting! sångaren är transvestit. jag gillar dom inte :c

godnatt<3

2008-12-28 @ 00:33:24
Postat av: Sarah

mic: haha oops. men ni är ju mina sälar ;D

vad duktiga ni ska vara då haha. men är det lov så får man sova hur länge man vill!

haha i know i have! dock kommer jag inte ihåg mycket av det, hade inte hört deras musik då.

<3

2008-12-28 @ 11:44:53
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: Frida

Billie the Vision är heltoppen! Man kan ladda ner alla deras skivor gratis på deras hemsida :)



Nej, är inget stort fan av Caesars faktiskt. Gillar en låt bara, that's it. Gillar du dom?



Tack för tipset, har lyssnat på Mando i p3 nu :) Och efter det måste jag ju säga att mina förväntningar för det nya albumet Inte är höga.. Men en eller två bra låtar var det i alla fall, så man får väl hoppas att dom inspirerats extra mycket av dom :P



Hoppas nya DVDn blir lika rolig :) Livelåtarna från cirkus har jag inte lyssnat på alls. Har inte tänk på det förrän nu när du skrev det. Haha. Vart hittar man dom?



Ja secondhand är ju skitbra att leta, men tyvärr så hittar man ju inte allt man vill ha där. Men samtidigt så hittar man ju inte allt man vill ha i affärerna heller. Men det känns lite speciellt med secondhand, då man ser att dom är lite slitna och spelade. Att dom har en historia bakom sig. Det gillar jag. Ojoj, nu lät jag väldigt poetisk där, haha.

2008-12-28 @ 12:50:48
URL: http://frisun.blogg.se/
Postat av: Jennifer L

det var great, väldans kul! :D "Maaaaaarkuuuus!!!" haha

2008-12-28 @ 20:49:42
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: Jennifer L

åh bäst av allt ju "yeah yeah yeah!!!" höhöh

2008-12-28 @ 20:50:16
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0