Hail the sunny days



Super måndag idag! MANDO DIAO spelar på Annexet 25:e April, biljetter släpps på torsdag! Finaste julklappen, jag ska, måste, ha! iiiiih happy happy, i'm so happy! fick denna underbara nyhet av Jen via sms, ringde tillbaka så fort jag såg det precis innan lektionen skulle börja. Alla som hörde samtalet måste tro att jag är knäpp. vilket jag är. lite iaf. haha.

Måndagar brukar verkligen aldrig vara underbara men idag var den det, hail the sunny mondays! Kul med en fin nyhet i början på sista skolveckan, snart lov äntligen! Ikväll är det bra grejer på tv, då tittar vi på my homies F&F (filip o fredrik), får inte missa igen. Tog en powernap efter skolan så det blev sen middag och jag hoppas huvudverken går över tills imorrn. Trevlig måndagkväll alla

Kommentarer
Postat av: Jennifer L

så BÄÄÄÄST! weeeiii :D :D <3<333

2008-12-15 @ 21:18:33
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja, måste försöka komma iväg på det! Men av någon anledning så tycker inte min umgängeskrets om Mando :P Men det var alldeles för länge sen man såg dom nu. Och även om jag inte gillar den nya låten så tror jag att den kan bli ganska grym live faktiskt :) Varenda människa i publiken kommer ju stå och dansa loss! haha

Oj, riktigt såå många gånger har jag inte sett dom. Hm, 5 gånger om jag kommer ihåg rätt :P

Nej du, om det ändå vore så väl.. :P jag bor med mamma. Men vi har haft vattenläcka i köket så dom håller på att fixa skadorna bara :)

2008-12-15 @ 21:45:43
URL: http://frisun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0