2 dagar kvar

Nu räknas dagarna ner till julafton. Inte för att jag längtar som när jag var liten. Men det ska bli mysigt att träffa släkten :)
Idag har jag klippt mig, panikhandlat de sista julklapparna (att det alltid ska vara samma sak varje år, att man aldrig lär sig planera!), ätit god asiatisk (kinesisk?) middag med familjen och köpt julgran! Ja det var i senaste  laget det med. Men min far kunde inte få tummen ur arlset förrens nu så.. Aja  jag har ändå hunnit med en hel del om man jämför med helgen som har slappats bort i mjukiskläder. I köket är det julbak och snart ska granen kläs och jag håller på att fixar. Japp, det var min dag det!

Och jag måste titta på massa Disneyfilmer på lovet! Många av dem ger massa julstämning, och så många minnen från när man var liten. Som det här klippet t.ex, vill titta på Skönheten och Odjuret med en gång efter att jag hört musiken man känner så väl igen. Gud, blir nästan  helt euforisk när jag tittar på det här faktiskt. älskar det!


Kommentarer
Postat av: Frida

åh, älska gamla disneyfilmer :) Dom är så mysiga.

haha ja, inge roligt att trängas med massa folk två dagar innnan julafton.. Fast jag brukar inte vara så här sent ute, jag vet inte vad som hände i år :P

Ja jag har varit i London förut, och det var ju kärlek vid första ögonkastet, hehe. Jag har fastnat för den staden. Och det är faktiskt inte shoppingen som lockar, jag vill bara se allt som finna att se,

åka dubbeldäckare och kolla på brittiska människor :) Men lite shopping blir det nog i alla fall ;) Det är ju jättebra att det är så otroligt billigt att åka till London.

Ja, det är ett tag kvar. Men tiden går alltid så fort :) Och under tiden har vi ju nya mando skivan att se fram emot (eller ja, jag är lite skeptisk nya skivan men..), och en Oasis konsert! :D

2008-12-23 @ 07:44:34
URL: http://frisun.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha ja klipp inte av det! Det blir så tomt utan det :) Visst, det blir väl lite äckligt med tiden, men vad gör det? haha

2008-12-23 @ 08:09:54
URL: http://frisun.blogg.se/
Postat av: karin

ååh, Disney filmer måste vara bland det bästa som finns :D jag såg Lejonkungen igår och blev typ.. asglad :D haha

2008-12-23 @ 14:35:55
URL: http://karinronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0